Puteți solicita returnarea produselor în următoarele situații:
Produs neconform cu specificațiile de pe site: Dacă produsul comandat nu corespunde specificațiilor din oferta noastră, aveți dreptul să solicitați returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se optează pentru înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți achita diferența de preț. În cazul în care valoarea produsului înlocuitor este mai mică, vi se va rambursa parțial suma până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, vor fi suportate de noi.
Colete deteriorate la livrare: Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primire, vă recomandăm să întocmiți un proces verbal în prezența curierului și să refuzați recepția acestora.
Produse livrate greșit: Dacă ați primit un alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil pentru a returna produsul și a-l înlocui cu cel corect. Toate costurile de retur și transport pentru produsul corect vor fi suportate de noi.